Saturday 3 March 2012

hey :')

oritesssss. lama sudah nda story kan? now, im single :3 huh! wakkakakaka :D maybe , tuh suma takdir. nda ada jodoh sudah sama c dogo. first of all, story dia gine. sorry kalau story dsini aa , dogo. aishhh, xpayalahhh story. maybe xda jodoh juga sudah kan. satu jaa saya mau bgitaw kau. say ne bkn apa2 utk kau. respect your family. durgg yg kasi besar kau selama ne. jangan kasi susah dia , k? satu lagi, stop bwat sumthing yg burk demi saya. saya tidak suka ex saya gtuuu. move on , k? suma ne maybe ada hikmah. next time, mnataw kau jumpa girl yg lbih faham kau :') right? sya mau kau stop mngharap dgn saya. okays? ;') ne bnda mmg ssh utk kau, kan? tpi, nda salah kalau kau cuba. apa yg saya plan utk kau, kasi kau rantai. tuh suma memories kita. hopee, kau ingatlah sampai mati aaa. wakakakakka! bye mc'carthy :)

No comments:

Post a Comment

Saturday 3 March 2012

hey :')

oritesssss. lama sudah nda story kan? now, im single :3 huh! wakkakakaka :D maybe , tuh suma takdir. nda ada jodoh sudah sama c dogo. first of all, story dia gine. sorry kalau story dsini aa , dogo. aishhh, xpayalahhh story. maybe xda jodoh juga sudah kan. satu jaa saya mau bgitaw kau. say ne bkn apa2 utk kau. respect your family. durgg yg kasi besar kau selama ne. jangan kasi susah dia , k? satu lagi, stop bwat sumthing yg burk demi saya. saya tidak suka ex saya gtuuu. move on , k? suma ne maybe ada hikmah. next time, mnataw kau jumpa girl yg lbih faham kau :') right? sya mau kau stop mngharap dgn saya. okays? ;') ne bnda mmg ssh utk kau, kan? tpi, nda salah kalau kau cuba. apa yg saya plan utk kau, kasi kau rantai. tuh suma memories kita. hopee, kau ingatlah sampai mati aaa. wakakakakka! bye mc'carthy :)

No comments:

Post a Comment